18 Ekim 2012 Perşembe

{Kitap} Adı Gibi "Sil Baştan"

Bu kitap, kabus gibiydi benim için. Sonlarına yaklaşmışken bırakmışım elimden -neden olduğunu hatırlamıyorum- aylar öncesinde, sonra bir gün "Bu kitap yarım kalmıştı. Haydi bitireyim" diye elime aldım ki, o kitap günler, geceler geçti bitmedi, gitti. Aman boş ver okuma bu kitabı dediysem de bir şeyi yarım bırakmayı sevmediğimden, kitabın sonunda "n'olur güzel bir şey olsun" düşüncemden bırakamadım ikinci kez de.



2 sene önce Tüyap Kitap Fuarı'ndan almıştım. Tasarladığım, araştırdığım bir kitap değildi, öyle birden bire karşıma çıkmıştı. Geldiği gibi gitmedi, bu kitap. İki yıl oldu. Ancak bitti, hem de -neredeyse- iki kez okuyarak.

Çevirisi, cümleleri sıkıcı olan, hikayesi ne olduğu tam anlaşılamayan, bıraktığı izi olmayan bir kitap. (Nokta, vallahi)

S.D.

2 yorum:

  1. Başlardaki çeviri berbat ama dişini sıkarsan sonlara doğru gayet iyi, güzel kitap çeviriyle mahvolmuş yani.

    YanıtlaSil
  2. Sonuna ulaştım, ama çok zor oldu(: Sonda da beklediğimi bulamadım, sanırım kötü çevirinin üzerimde bıraktığı etkiden.

    YanıtlaSil