12 Ekim 2012 Cuma

{Özel} Manzaram...

Şu an önümde aşağıda gördüğünüz kare duruyor. Bakıyorum, birini elime alıyorum. Sonra dalıyorum tam okumaya, incelemeye. Hop başka biri göz kırpıyor bana. Bırakıyorum onu, alıyorum göz kırpanı. Eviriyorum, çeviriyorum bunu okuyacağım diyorum. Ama yok olmuyor. Aklım diğerlerinde, hangisini elime alsam, aklım   alamadıklarımda oluyor. Bu akşam böyle, kararsız bir gece. Heyecanlanıyorum her sayfayı açınca.


Hele ki 6.Beyoğlu Sahaf Festivali'nden aldıklarım... Girdim, girişteki tezgahı gördüm ve çıktım. Yetti, arttı, taştı. Yıllardır saklamaya, biriktirmeye bayılırım notlarımı, biletlerimi, broşürleri. İşte tam da benim gibi birinin arşivini buldum, yıllar öncesinden dergiler, Şehir Tiyatroları'nın, Kent Oyuncuları'nın dergileri, afişleri, broşürleri... 1988 yılında Şehir Tiyatroları'nda sergilenen oyunlar, oynayan oyuncular, makaleler, yazılar... Paylaşacağım ilerleyen zamanlarda, daha detaylı. Hele ben bi' içime sindireyim.

Aklımda gezdiğim, gördüğüm yerler, öğrendiklerim, göreceğim, gezeceğim şeylerle doluyken bu akşam konsantre olamıyorum, kıyamıyorum birini tercih etmeye... Yarın umut dolu bir gün... Aylardır haşır neşir olamadığım TEGV İletişim Eğitimi zamanı. Hatırlatma yaptım kendime, TEGV'in, iletişimin, çocuğun, 6 yıllık yaşanmışlığın içine daldım yeniden, aslında hiç kopmamışım ki.

Şimdi insanların ideallerini nasıl gerçekleştirdiklerini, nasıl ideal bir eğitim neferi olduklarını düşünerek mesleğimde BEN neler yaparım diye düşünme vakti...

Hayat felsefem: "Eğer bir yerde yolunda gitmeyen bir şeyler görüyorsan  o taşın altına elini koymak lazım..."

S.D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder