21 Temmuz 2013 Pazar

{Kişisel} TezSel-Bilmemkaç

Geçenlerde telefonuma gelen şu mesajla ağlanacak halime güldüm ben. 
Aylom'un notu da şuydu: "İşte Selçin'in tezden sıkıldığında ve kafayı yediğindeki hali."
Daha önce bu karikatürü okumuş, tebessüm etmiştim. 
Şimdi ise tam da şu günlerde yaşadığım ruh haline cuk oturmasından dolayı kahkahalarla güldüm.



Ağlamam gerekirken!
Dengesizliklerimin üst noktasındayken en normale dönüyorum birden. 
Sonra en gereksiz şeylere takılıyorum saatlerce. 
Aa bi' bakıyorum, yine başka alemlerdeyim.
Sonra yine dengesizlik sularındayım.
Bi' bakmışım normaldeyim. 

Karabasanım.
Başımın püsküllüsü
Canım (!) tezim. 
Hadi artık, bit lütfen! 
(Bak, lütfen diyorum) 
Twitter'da TezSel etiketiyle yazdığım, yazamadığım tweetlerime -içimden çok söyleyip de yazmadıklarım bi' dolu- bir yenisini de buradan ekliyorum.
TezSel-Bilmemkaç: Lütfen bit artık! 
Kendime de "Kimseye etmem şikayet, ağlarım ben halime" şarkısını hediye eder. 
Tezimin kollarına koşa koşa giderim.
Tez zamanda tezsiz günlere!  
Selçin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder