24 Temmuz 2013 Çarşamba

{Müzik} Birsen Tezer Kurtardı Gecemi!

Masa başında geçen ömrümün en can yoldaşı tabi ki müzik... Bazen ne çaldığını fark etmiyorum bile, bazen ise şarkının melodisini duyduğum anda duruyor her şey o anda.

Tıpkı Birsen Tezer'in İkinci Cihan albümünde yer alan Delikanlı şarkısında olduğu gibi:



Geçtiğimiz yıl İlhan Şeşen'in "41 Yıl 41 Şarkı 41 Hikaye" konserinde ilk kez canlı dinlemiştim Birsen Tezer'i. Düet yaptıkları, bayıla bayıla dinlediğim "Tuhaf" şarkısı da İkinci Cihan' da yer alıyor, doya doya dinliyorum.




Bu sene doğum günümde harika bir kutlamanın ardından Ghetto İstanbul'da Birsen Tezer'i dinledim, nasıl mest olmuştum. Aklımda hayallerim, dilimden düşmeyen şarkılar, sahnede bayıldığım kadın...



Yine bir masa başı mesaisinde kulağımda Birsen Tezer'in sesini duyunca 25 yıllık olduğum bu günü, geceyi hatırladım. Düşlediklerim, umutlarım, sevindirik halim, sevdiklerim, sevenlerim... Darmadağınıklığım içinde sevindim birden (:

Müzik kurtarıyor bizi.

Selçin Demirağ



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder