11 Mart 2012 Pazar

{Kişisel} İçimdeki Kaşif Dora

Şu sıralar yaptıklarım: master derslerimle iş günlerimi ayarlamak, verilen ödevleri, raporları hazırlamak, arada sırada Elif'i okumak, e-postalarımı düzenli kontrol etmek ve cevaplamak, 4+4+4 eğitim taslağıyla ilgili gelişmeleri takip etmek, blog yazmak, drama kursuna gitmek, bebek sevmek, her gece yatmadan önce kısa bir film izlemek, makale okumak, literatür taramak, Sez'la sohbet etmek, Zey'le tiyatro izleme planları yapmak ama gerçekleştirememek!


Her şey güzel de, tiyatro izleyememek, bilet bulamamak, oyun seçememek, zamanı uyduramamak en kötüsü! Tabi bir de günlerdir elimde sürüklenen kitabım, canım kitabımı doğru düzgün okuyamamak: Elif/ Paulo Coelho. 

Her şeyi bir yana bırakıyorum veee bu hafta güzel bir hafta olacak, çünkü harika bir iş için günlerdir çalışıyorum, hazırlanıyorum ve Pazartesi bomba gibi bir başlangıç olacak (; Dünkü "{Tiyatro} Oyun İzlemeyi Arzularken" yazımda tiyatro aksiliklerimi, yaşadıklarımı bahsettim. 


Bu aksiliklerin üzerini koca bir kalemle çiziyorum. Kaşif Dora gibi -kendisi aşağıda size el sallıyor (;- keşfetmeye, yeni şeyler öğrenmeye, gezmeye ve tozmaya adıyorum kendimi. İçimdeki merakı az da olsa gidermeye, yeni meraklara yelken açmaya (:






Kaşif Dora, kendime benzeyen bir çizgi film karakterini blogum için nasıl çizerim, programı var mıdır dediğim bir sırada internette arama yaparken tıpatıp bana benzeyen, çizilmiş, yaşayan hatta keşfetme meraklısı Kaşif Dora ile karşı karşıya geldim ve resmen şok oldum ((: Aaa ben dedim sadece (; Görenler de sana bakıp çizmişler resmen diyor (: Ben de çok sevdim Dora'yı, keşfetme ve merak yönünden de pek benziyoruz Dora ile (;    


İşte içimdeki Dora'nın kültürel aktivite planları; 


İzleyeceğim Oyunlar (Dünkü yazımda yazmıştım.)

Perşembe Zey'le "Pippa"
Cuma başka bir ballı lokumla "Ben Bertolt Brecht"
Cumartesi ise Zey'imin ve Emek Sahnesi'nin yeni oyunu "Öteki"yi izleyeceğim (;  
Sezon bitmeden, 
Keşanlı Ali Destanı/ Sadri Alışık Tiyatrosu
Eleni'den Mektuplar/ Tiyatro Boğaziçi
Önce Bir Boşluk Oldu Kalp Gidince, Ama Şimdi İyi/ Talimhane Tiyatrosu 



Gezip Göreceğim Sergiler;
Van Gogh Alive/Antrepo No.3
Rembrandt ve Çağdaşları/ Sakıp Sabancı Müzesi
La La La İnsan Adımları/ İstanbul Modern


Alacağım Kitaplar;
Kızıl Nehirler/ J.C. Grange
Ana- Baba Okulu/ Editör: Haluk Yavuzer
Sofie'nin Dünyası/ Jostein Gaarder
İz/ Canan Tan


Alacağım Filmler;
Zeki Demirkubuz Dvd Box Set
Türkan
Aşk Tesadüfleri Sever


Okuyacağım Kitaplar;
Az/ Hakan Günday


İzleyeceğim Filmler;
Rango (2011)
Dedemin İnsanları (2011)
Neşeli Ayaklar (2011)


Bunları sizlere fikir vermesi için aynı zamanda da kendime not için yazdım. Sizlerden gelen öneriler olursa önemser, planlarımın arasına yerleştiririm (;


Güzel bir pazarın ardından, iyi bir başlangıç olsun hepimize yeni hafta... 


Dora ve S.D. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder