8 Mart 2012 Perşembe

{Kişisell} Kadın- Erkek Değil, İnsan Olalım

Kadın- erkek değil, sadece insan olalım, insanca yaşayalım... Bunu başardığımızda her şeyin daha güzelleşeceğine inanıyorum ve bunu başarmak için en azından ben elimden geleni yapıyorum... 






Zihniyetlerin üretime, paylaşıma ve barışa odaklandığı, yüreklerin mutluluk ve sevgiye adandığı barış ve huzur dolu bir dünya istiyorum, olması için ben hareketteyim... 


Bugünün anısına; 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kutlu olsun...

Fotoğraf: 2011 Eğitimde İyi Örnekler Konferansı- Isparta Yerel Çalıştayı'nda "Köşe Bucak Bilim" atölyesini gerçekleştirmek için Haziran ayında Isparta'daydık, bir sürü öğretmen ve eğitimci ile*. Bu kare pembe şehir Isparta'dan (; 

* Eğitimde İyi Örnekler Yerel Çalıştayı ve Astronomi ile ilgili yazılarım çok yakında!!!  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder