4 Mart 2012 Pazar

{Eğitim} 14.Rehberlik Sempozyumu

Üniversitede dersler başladı, ders, saat, yer düzenlemesiyle geçen bir haftaydı. Vefa'daki binanın kapısında Rehberlik Sempozyumu ile ilgili posteri gördüm, ilgimi çekti. İnceledim, eğer plan, programım uyarsa katılmayı isterim, bakalım karar vermek için zamanım var önümde (; 
Özel Okullar Birliği'nin düzenlediği sempozyumların 14.sü: "İçimizdeki Gücü Yaşama Yansıtmak" temasıyla 24 Mart'ta Marmara Eğitim Kurumları' nda. Eğer ilgileniyorsanız 16 Mart "dinleyici" başvuruları için son gün! Bildiri sunmak ya da posterle katılmak içinse -Katılımcı olmak- içinse artık çok geç. Programı inceledim, inceledikçe, kitaplarını okuduğum, bilimsel çalışmalarına hayranlık duyduğum hocaların sunumlarını görünce heyecanlandım diyebilirim, çok yararlı olacağını düşündüğüm bildiri sunumları ve çalıştaylar var. Programı incelemek isterseniz buyurun: http://sempozyum2012.mek.k12.tr/sites/default/files/sempozyum_2012.pdf



14. Rehberlik Sempozyumu' na katılmak ve Marmara Koleji' ne gitmek için daha detaylı bilgiler için posteri tıklamanız yeterli!!! 

S.D. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder