31 Mart 2012 Cumartesi

{Kişisel} Son Zamanlar

Bahar havası mıdır, ikinci bir işe başlama mıdır, haftada bir gün tatilimin olması mıdır, yapılacak bir sürü işimin olması mıdır, gezecek, görülecek yerlerin cezbetmesi midir, teslim edilecek ödevlerin fazlalığı mıdır bilmiyorum ama son zamanlarda sadece bedenen değil, ruhen de, zihnen de yorgun hissediyorum kendimi a dostlar! 

Baharı müjdeleyen Mart doğumlu hatta bahara aşık biri olmama rağmen yaramadı sanki bu havalar bana, şu sıralar. Kış mı, bahar mı olduğu belli olmayan havaların dengesizliği üzerimde sanki. Gerçi kimle konuşsam biz de öyleyiz yalnız değilsin diyorlar ama ben daha önce olmazdım böyle. Bu seferki bayağı sersemletti beni!  

Her şey ama her şey yolunda çok şükür, sağlığım, keyfim, işim, evim, dostlarım, ailem, okulum, huzurum... Ama gel gör ki! 


* Küçükçekmece Gölü

Ne yaparsa yapayım, içimdeki minik beni sakinleştiriyor, benimle melankoli havasında bir şeyler konuşuyor. Gülüyorsam, eğleniyorsam, hop çıkıveriyor hemen aradan. İşimiz var kendisiyle bu aralar ): Daha doğrusu onun işi var benimle ama bakalım (: 

Geçtiğimiz hafta Ağrı Patnos'ta öğretmenlik yapan canım arkadaşım bize sürpriz yaptı ve üç günlüğüne İstanbul'a geldi. Bol bol hasret giderip, sohbet ettik. Harika bir Cumartesi günü kendimizi Küçükçekmece Gölü kenarında bulduk ve enfes bir kahvaltı ettik. Ardından da Yeşilköy sahiline gittik Sez ve Aylom'la... Tam bir baharlık havaydı ve kendimi suyun kenarına yakın hissettiğim her yerde Tekirdağ gelir aklıma, Tekirdağ'ın denizi, sahili ve tabi ki canlarım annem ve babam... 

Tekirdağ'ı özledim ben.    
     
 Beni bu güzel havalar mahvetti diyor, Orhan Veli Kanık. Benim gibi. Hem de kendi sesiyle... 
Geçtiğimiz günlerde sahaf gezimde karşılaştığım bu müthiş eser beni pek mutlu etti. 
Önümüzdeki hafta kitap ve müzik CD'si alışverişimde edineceğim hemen (; 


Siz de edinin derim. Kız kardeşinin arşivinden çıkan Orhan Veli Kanık 22 şiirini kendi sesi ile seslendirirken, bir de karagöz oyunu varmış kayıtlarda, bu müthiş eser hepimizin arşivinde de yer almalı bence (;  

Kendime doğum günü hediyesi olarak hediye edeceklerim arasında kendileri (;

Bu Çarşamba (28 Mart) harika bir doğum günü, gecesi geçirdim... 


Girdiğim yeni yaşla birlikte hayallerim gerçek olsun, içimdeki benimle eskisi gibi olsun (;


Dostum, arkadaşım, canım, ablam, yol arkadaşım, en çok güldüğüm, en çok eğlendiğim, olmazsa olmazım, en gerçek halim Sez'in bana hazırladığı doğum günü pastası ((; 


Seviyorum seni eşsiz insan... 



Ve dün akşam Sez' e geldiğini sandığım kargo paketinin içinden çıkan Patnos işi ayna ve kutularım...
Ağrı, Patnos'ta öğretmen olan iki can arkadaşım demiş ki: 
Karlı yollardan, dağlar ardından. Kocaman sevgiler, öpücükler 
Bana harika bir doğum günü sürprizi yapmışlar. 
Hem ağladım, hem güldüm hediyeleri açarken...
İyi ki hayatımdasınız canlar (; Seviyorum sizi...



Ruh halim gibi bir hayli karışık olan yazımı bir günlük tatilimde, aylardır gitmeyi arzuladığım Eğitimde İyi Örnekler Sempozyumu'na gitmekten vazgeçip yazabildim. Yazılacak bir sürü taslak beni bekliyor, hepsini yavaş yavaş yazacağım.

 İyi ki evde kaldım... Mis bir gün geçirdim. Tabi, az sonra çalışmaya kaldığı yerden devam.

Çalış Dora, çalış (; 

Küçük bir dilekle yazımı sonlandırıyorum, sevgiyle kalın. 

1 Haziran'ın gelmesini iple çekiyorum, şu anki uğraşlarımın bir kısmının final tarihi: 1 Haziran (: Gel gel gel Haziran, gel gel gel. Çabuk gel e mi (; 


S.D. 

6 yorum:

  1. mutlu, mutlu ve de yine mutlu yıllar diliyorum...
    Bu arada ben de Tekirdağlıyım:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, güzel dilekler hepimiz için geçerli olsun (;
    Ne güzel hemşehri çıktı ((: Tekirdağ'lı her yerde (;

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar canım mimledim seni.

    YanıtlaSil
  4. gecikmelii olarakk kocaman bir iyi ki dogdunnn (: sevdiklerinle birlikte nice mutlu senelere canmm ;)

    YanıtlaSil
  5. Yasemenciğim pek çok teşekkür ederim (; Gecikmeli olması daha iyi oldu desem, yeni yaşımı hatırlattı bana (;

    YanıtlaSil