2 Mart 2012 Cuma

{Eğitim} Öğretmen Ömür Boyu Öğrencidir

Blogumda sadece filmler olmayacak, hayatımda beni ben yapan her şey Miss Marmelat'ta yer alacak. Zamanla ve sırasıyla tek tek bahsedeceğim hepsinden. (;  


Blogumda yer alacak ikinci başlık ise benim için çok önemli olan "Eğitim" olacak! 16 yıldan beri öğrenci olan ve öğrenciliğe halen devam eden, hayatının her alanında ve her daim öğrenci olmayı, öğrenci ruhu taşımayı isteyen biri olarak "Eğitim" hayatımda olmazsa olmaz (:


Mesleğim olan ve şu anda akademik olarak da çalışmalara devam ettiğim öğretmenlik ile ilgili takip ettiğim güncel haberler, sempozyumlar, projeler gibi birçok bilgiyi sizlerle paylaşacağım. Öğretmenin Profesyonel Gelişimi, Çocuk Atölyeleri, Çocuk Eğitim Programları gibi alanlarda araştırmaya oldukça meraklıyım. Fen ve Teknoloji Öğretmenliği okuduğum için daha çok ilköğretim seviyesindeki gelişmeler ilgi alanıma giriyor (:
Profesyonel olarak ise öğretmenin lisans eğitiminden sonra da kendisini geliştirici aktivitelere, eğitimlere katılması gerektiğine inanıyorum.


Benim felsefem; "Öğretmenlik yapıyorsan ömür boyu öğrenci kalacaksın, öğrenci olacaksın."


Lisans döneminde de olduğu gibi yüksek lisansta da "Fen ve Teknoloji", "Öğretmenlik" ve "Eğitim" ile ilgili mümkün olduğunca eğitimlere katılıyorum, eğitimle ilgili gelişmeleri yakından takip edip, alanımla ilgili bol bol kitap okumaya çalışıyorum. Blogumda da öğrendiklerime, bildiklerime, araştırdıklarıma ve takip ettiklerime sık sık yer vereceğim.


"Eğitim" ilgili güzel ve yararlı paylaşımlarımızın olması dileğiyle (; 


S.D.     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder