29 Şubat 2012 Çarşamba

{Film} "Ustalara Saygı: Meryl Streep"

Dünkü Oscar 2012' nin Ardından yazımda "NTV'de Çarşamba 22.00'de Ustalara Saygı: Meryl Streep kuşağını kaçırmamanızı tavsiye ederim, Meryl Streep'in filmleri var." demiştim. Bir arkadaşla sohbet ederken yazdıklarımın yanlış olduğunu fark ettim ve araştırdım. Hemen düzeltmemi yapıyorum.
Mart ayında CNBC-e' de her Çarşamba saat 22:00'de "Ustalara Saygı: Meryl Streep" kuşağında Meryl Streep'in 4 filmi gösterilecek. Program şöyle; 


  

07 Mart'ta 1984 yapım Robert De Niro ile başrolünü paylaştığı "Fall in Love" filmi,




14 Mart'ta 1986 yapım Jack Nicholson ile birlikte başrolde oynadıkları "Heartburn" filmi, 



21 Mart'ta yine Jack Nicholson ile başrolde oldukları 1987 yapım "Ironweed" filmi,

  
28 Mart'ta ise 2004 yapım "The Manchurian Candidate" filmi ekranlarda olacak. Mart ayı Meryl Streep ayı olacak benim için. Evimde, koltuğumda izleyeceğim harika filmler... Hepsini merakla ve heyecanla bekliyorum (; Meryl Streep hayranıysanız bir yerlere tarihleri not edin derim, iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder