6 Mart 2012 Salı

{Film} Müthiş Haber: Yeraltı/ Zeki Demirkubuz

Geçtiğimiz günlerde Zeki Demirkubuz'un sosyal paylaşım sitelerinden afişini ve gösterim tarihini duyurduğu yeni filmi "Yeraltı" 13 Nisan'da sinemalarda! 




Bu haberi twitter'dan öğrendiğimde havalara uçtum resmen (: 


Zeki Demirkubuz filmlerine bayılırım, özellikle de "Kıskanmak" filmine. Senaryoyu kurgulaması, seyircinin hiç beklemeyeceği şekilde senaryonun çözümlenmesi, muhteşemdi! Hele ki Nergis Öztürk ile Serhat Tutumluer'in oyunculuklarına diyecek söz bulamıyorum. Rolün, senaryonun hakkını tam anlamıyla vermek bu olsa gerek! Oldukça başarılıydılar. Zaten Nergis Öztürk "Kıskanmak" filminde canlandırdığı Seniha karakteriyle 46. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali ve 17. Adana Altın Koza Film Festivali'nden En İyi Kadın Oyuncu ödüllerine layık görülmüştü. Sinema arşivimde yerini alan ilk filmdir "Kıskanmak". Arşivimde Zeki Demirkubuz'un tüm filmleri yerlerini alacak en yakın zamanda! D&R web sitesinde alışveriş yaparken gördüğüm Zeki Demirkubuz Filmleri DVD Box Set'ini hemen sepetime ekledim. Benim siparişimi vermemi bekliyorlar, bir sürü alacak kitap ve film beni beklediği ve hatta her geçen gün yeni kitaplarda eklendiği için sırasıyla hepsini alacağım günün birinde (; 






Kendime ait not: Kitap alışverişi yapmışsam, aklımın yarısı sipariş veremediğim kitaplarda oluyor. Bir an önce bekleyenleri, almadıklarımı alasım geliyor, henüz elimdekileri okumadan. Uzun zamandır "Kitaplığında seni bekleyen kitapları okumadan kitap almak yok!" kuralını koydum kendime. Yoksa durasım, duracağım yoktu, bu kural işe yaradı ((: 


Yeraltı (2012) filminin fragmanı: 




Filmin öyküsü ise şöyledir: 
Muharrem, nefret ettiği ve edildiği halde eski arkadaşlarının yemeğine kendisini zorla davet ettirir. Masum didişmeler, ufak kişilik gösterileri ile başlayan yemek, giderek dumanlanan kafaların etkisiyle utanç dolu geçmişine doğru yol almaya başlar. Defterler açılır, hesaplar ortaya dökülür. Gece pişmanlık, gözyaşları ve öfkeyle dolarken, rezillik, karanlık sokaklara, fuhuş kokan otel odalarına taşar. Onlar hep birlikte, Muharrem tek başına olsa da kararlıdır. Pislik ya o gece temizlenecek, ya da geberip gidecektir. Yoksa sonsuza kadar kurtulamayacaktır bu utançtan. (Öykü, Zeki Demirkubuz'un Resmi Web Sitesi'nden alıntıdır.)




Fragmanı izleyince ve öyküyü okuyunca daha çok heyecanlandım ve meraklandım. Engin Günaydın, Nergis Öztürk, Serhat Tutumluer ve Nihal Yalçın! Bu mükemmel kadro, filmin nasıl olacağının sinyallerini şimdiden veriyor bence! Bakalım 13 Nisan'da bizi neler bekleyecek!?! 
Ooo 13 Nisan'a daha çok var desem de biliyorum ki zaman su gibi akıp geçecek ve 13 Nisan'da sinema salonunda nefesini tutarak bu filmi izleyeceğim ben ((:   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder