21 Temmuz 2013 Pazar

{Kitap} Listemi Oluşturdum Lay Lay Lay (;

Pinuccia'nin Kitapları blogunun başlattığı Okuma Şenliği Yaz 2013'e katılacağımı bu hafta duyurmuştum (Buyurun; yazım). Etkinliği gördüğümden beri heyecanlıyım. Acaba hangi kitapları seçsem?, acaba bu kitabı dahil etsem mi?, önce hangi kitabı okusam? gibi bir sürü soruyla keyifle boğuşuyorum (: 




Listemin tamamını değil ama büyük çoğunluğunu oluşturdum. En zor kısmı 30 puan değerinde olan bana uygun kitabı bulmakta): Halen de bulabilmiş değilim. 1988'de doğan veya ölen istediğim bir yazara henüz ulaşamadım. Bir yandan araştırmalar devam ediyor. Bir yandan da okumaya başladım. Bir kitabım bitti bile! Kaptım 10 puanı (; Geri kalanlar netleştikçe yayımlayacağım. İşte listem:        


-5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boş verip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara. 
Yarim Haziran/ Can Dündar
-5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
Henüz karar veremedim. 
-10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara.
Beyaz Kale/ Orhan Pamuk
-10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.
Günler Akıp Giderken/ İpek Ongun
-15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara.
Aşka Veda/ Can Dündar
-15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. 
1984/ George Orwell
-20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara.
Kardeşimin Hikayesi/ Zülfü Livaneli
-20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara.
Bir Tatlı Huzur/ Ayşe Kulin
-20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.
Henüz karar veremedim. 
-25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Düğümlere Üfleyen Kadınlar/ Ece Temelkuran
-25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara.
Nuri Demirağ Türkiye'nin Havacılık Efsanesi/ Fatih M. Dervişoğlu 
-30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara.
Henüz bulamadım. 

Hadi bakalım bana keyifle okumalar (;

Selçin Demirağ

6 yorum:

  1. Keyifli okumlar , ben de zevkle katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de keyifli okumalar (:

      Sil
  2. En çok listeni mi beğendim yoksa kullandığın fotoyu mu bilemedim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel (: Ben de bi' fotoğrafa bi' listeme bakıyorum (: Sayende harika bir etkinliğe katılıyoruz (:

      Sil
  3. gercekten fotoda harıka... bende beklerım

    YanıtlaSil