20 Nisan 2012 Cuma

{Eğitim} 2. Yeni Nesil Eğitim Konferansı

Eğitimle o kadar iç içeyim ki eğitimle ilgili haberleri bazen yazmayı ve anlatmayı es geçebiliyorum (: 
Güzel bir haberi sizlerle paylaşmak istedim. Geçen sene bu zamanlarda İstanbul Üniversitesi ile Doğa Koleji'nin ortaklaşa hazırladıkları 1. Eğitimde Değişim Hareketi'ne İstanbul Üniversitesi'nde katılmıştım. Yeni bir heyecan ve yeni bir telaş yaşanıyordu geçen sene, ilk olması sebebiyle... Öğretmenlerin güzel projelerini anlattıkları, uzman kişilerin de çeşitli konularda sunumlar yaptıkları güzel bir gündü. Geçen sene küçük bir kadro ile, çekirdek bir grup vardı. Genel olarak birbirini tanıyan öğretmenler ve eğitimciler vardı. Bu sene daha geniş ve farklı bir kitleye ulaşması dileğiyle... 


Katılmak isteyenler için detaylı bilgiler linki tıklamaları yeterli: http://www.egitimdedegisimhareketi.org/index.php




Ben geçenlerde kaydımı yaptım, hatta işimdeki eğitim koordinatörlerimizle de haber verdim, birlikte katılalım diye. Bu gün gelen telefonla kendime geldim, Eğitimde Değişim Hareketi'nin gerçekleşeceği günde (5 Mayıs) Mind Lab öğretmenleri olarak Uluslararası 6. Mind Lab Olimpiyatı Türkiye Turnuvası'nda yerimizi alacağız. 5 Mayıs'ta  Mind Lab Türkiye Turnuvası'nda olacağım yani bir daha ki seneye görüşürüz, Eğitimde Değişim Hareketi (; 


S.D.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder